● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

Sunday 9 December 2012 | 04:58 |
Eyya's Story ♥



Aku rindu zaman ni  , zaman kecik-2 dulu baru nak up maybe :'3 Haha . Lewls . Kenangan dari aku form 1 sampai aku form 4 tak pernah aku lupakan . Aku rindu masa too . Kalau boleh aku nak putarkan balik masa dahulu , masa yang sangat indah , manis , gembira , sedih semua ada :') Budak yang dalam gambar ni member aku dari zaman batu lagi , dulu kitorang selalu bersama , gelak sama-2 , main tarik tudung sama-2 :') Tapi to semua dah berlalu lama kan . Aku ingat lagi masa bitrhday dia , aku bagi dia domokun warna kuning , comel sangat :') Aku taktahu lah dia masih simpan lagi or dah buang kan , jujur aku rindu dia yang dulu , setiap kali aku tengok gambar aku dengan dia air mata aku akan jatuh , dulu time aku gaduh dengan dia , tak dia aku akan mengalah dengan bagi coklat cadbury bersiap kad . Haha . Masing-2 cepat mengalah walaupun gaduh kecil rite . Dulu dia selalu kacau aku buat kerja dalam kelas , kadang-2 aku maki dia , haha , dia relax jee . 

Tapi....
sekarang masing-2 dah buat hal sendiri , kawan to tetap kawan tapi tak sama macam dulu :'/ Bercakap to tetap bercakap tapi tak sekecoh dulu , tak seramah dulu :') Maybe sejak aku buat hal rtw aku tak pujuk dia time dia tengah moody and aku biarkan dia sengsorang kat meja buat tak tahu pasal dia. Nowadays , aku yakin dia akan dapat kawan yang lebih baik & sering temani dia bila dia sedih :') Sejak aku dah ada life baru aku makin tinggalkan dia & kawan-2 aku jauh kat belakang . Semua salah & sebab aku dia jadi macam to , kepercayaan dia makin kurang dekat aku :') Dekat sebulan kita gaduh , tapi aku tak terus mengalah , hari-2 aku hantar text panjang-2 kat dia , sampai 4 5 page :') Kecuali aku takde kredit je aku tak text dia . Sebulan aku tak tegur dia , tak senyum walaupun duduk sebelah sampai satu masa dia panggil aku & ceritakan pasal hal sebenar . Okay aku dah faham . biasalah dalam kawan mesti ada batu apinya , maybe dia jeles kowd kitorang dah kawan lama . Hee . 

Bila...
birthday aku 14.9.2012 dia , atien , jiey , kecik dah plan dengan pijiee nak sambut birthday aku :') whoaa happy aku bila dapat tahu , hehe , excited tahu , dari petang sampai malam to siap-2 semua nak g jj , kononya nak celebrate tapi hancur lebur and aku pun tak tahu sebabnya , last-2 pergi kedai makan ,diorang semua kebuluran sebab lapar tak makan dari petang :'D hehe , malam to kita lepak sama-2 best kann walaupun ada salah faham , tapi kita baik balik :) Happy time to sebab dah kembali mcm dulu


Tapi...
Bila aku dah senang sikit aku lupa member-2 aku yg selalu tolong aku , happy kan aku :'/ Hmm , kenapa dah dengan aku ni . Tahun ni jee aku pecah rekod masuk book of records kerana tercatat paling banyak bergaduh dengan geng-2 aku :3 Uuuuuu . Hmm , btw aku betul-2 terlupa birthday atien harituh bukan aku sengaja . Hmm . Aku memang plan dengan korang nak celebrate sama-2 birthday dia , tapi korang tak text aku pun plan itu ini . Aku fikir korang busy dengan kerja so aku takut nak tanya lahh that's not mean aku lupa member , Hmm , sorry lahh kay , aku betul-2 tak sengaja , aku dah beli kau hadiah tapi aku tak tahu bila nak hantar kt rumah kau sebab jauh sangat , ermmm , 

Semalam...
Aku terjumpa diary lama aku , then aku bukak-2 tengok cerita lama , aku bukak page belakang ada budak tulis macam ni kat aku , kalau kau ingat apa yg kau tulis kau mesti tahu sape yg pernah cakap mcm ni kat aku sayang :) 

*Ohh my lesbo !! Nur Syahirah Bt Abdul Malek , aku just nak kau tahu yg kau adalah orang first yg aku pernah cinta mati cam nie means "kawan" Not less lah darl, kalau nanti kita dah tak boleh kawan , something happened to us aku nak kau lupakan aku , aku nak kau cari kawan yg lebih baik dari aku , aku nak kau selalu jujur & ikhlas dalam berkawan , aku tak nak kau jadi separuh mcm kawan aku yg lain . Lastly aku nak kau tahu yg aku sayang kt kau sangat-2 even aku cakap aku benci kau*

4 hours ago...
Aku text jiey sebab aku ada salah faham dengan dia sikit , okea aku pendekkan cerita :)
Jiey : Dah lah weh , qish & fara syg kau , kau tahu tak ? Diorang byk kecik hati dgn kau . Aku tahu kau mmg tak buat pape pun , tapi mybe diorang rasa kau dah BERUBAH , masa fara & qish sch dgn kau perngai kau tak macam ni . Kau selalu pentingkan member , kau kuat sabar , kau pandai jaga hati kawan2 kau . Okay . Aku dah tknak masuk campur . Buat aku sakit hati je . Yg penting aku doakan korang baik balik tak kiralah berapa tahunpun korang nak bergaduh . Kbye

Now...
Aku rindu korang semua , rindu budak-2 lama semua member-2 aku :) So aku nak mintak maaf kat korang kalau aku ada buat korang sakit hati ke terkutuk korang ke or what . Betul cakap jiey "Lama mana pun bergaduh tetap akan baik sebab title nyaa *KAWAN*" so aku akan dengar cakap dia , aku tetap Nur Syahirah yang dulu , yang ada dengan korang :) Aku janji aku tak buat bangsat dah , aku faham korang buat semua ni untuk kebaikan aku jugak kan . Tapi kalau aku salah tegurlah dengan cara baik :) Okbye . Thanks sudi membaca cerita aku macam novel ni . Opps lupa , novel ni title nya "SAHABAT SELAMANYA TAKKAN TERPISAH" Hekkk , 

*MEMORY IS THE SWEET MOMENT*
*iloveyousomuch <3 *


Older Post