● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 29 September 2012 | 22:05 |
Eyra's Story ^♥^



Assalamualaikum for uols-2 , firstly i wish GOOD LUCK to all candidates PMR yang bakal menghadapi peperangan lagi 2 weeks :D Haha , chaiyokkkk chaiyokkk you can do it wahai adik-2 ku yang comel lagi handsome ^^ sys doakan korang kejayaan korang okay :) Maklumlahh eyra pun exam masa tuhh , so serentak dengan PMR -,-" Ya Allah aku harap aku dapat menjawab semua soalan and dapat lulus dalam subject yang aku "BENCI" haha ! *opps :D Actually eyra sayang sangat budak kat atas tuhh . Ya Allah sumpah dia sorang jer dalam hati aku sekarang :) Tiada sape yang dapat memiliki hati aku selain dia sorang dan tiada sape yang dapat menggantikan dia dalam hidup aku , Cukuplahh aku kehilangan someone dulu and aku tak sanggup kehilangan MH lagi :'/ Akhir-2 ni kita banyak kali bergaduh kann biy ? Kau selalu sebut perkataan "CLASH" kenapa biy ? Perlu ke kau nak uji aku dengan kesabaran aku ni ? Aku tahu aku selalu sakitkan hati kau :/ Tapi aku dah berubah . Tolong jaga hati aku , sayangi aku sepenuh hati kau pijiee :/ Aku tak perfect macam perempuan lain biyy , Tapi aku berharap aku PERFECT dimata kau :'/ Aku nak bahagia mcm mana orang lain bahagia :) Hmm , Aku harap lepas ni kau tak sebut lagi perkataan tuh biyy :/ Aku sayang kau biyy :) Byeeee :/

#Kalau aku mintak maaf , memang aku maksudkan , kalau aku cakap sayang , memang betul aku sayang #



Older Post | Newer Post