● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Friday 14 September 2012 | 09:41 |
Eyra's Story ^♥^



Happy Birthday To Me , Happy Birthday To NurSyahirah Malek , Happy Birthday to Me Yesterday :D *syok sendiri :D Haha , semalam 14.9.1996 genap ENAM BELAS TAHUN <3 Hihi, tuanyaa yaya ni ! Tapi ketinggian tetap sama :'/ So shadddd :P sebenarnya semalam lahhh satu-satunyee birthday yang paling perit dan sedih bagi aku :'/ Hmm , this is privacy between aku , family aku , pijiee and friends yang rapat dengan aku :') Yang lain tak boleh bagitahu :D Hihi , Actually aku malas nak story pasal benda to , PAST IS PAST :/ Nothing too remember again . Yeahhhhh . Aku happy gila malam too bila birthday jarum jam menunjukkan lagi 3 minit 14 haribulan 9  , aku tunggu phone aku vibrate :D Nak tengok sape wish paling awal , nak tahu tak sape yang paling awal wish :D , mestilahhhh boifieee kesayangan aku yang pertama :P Dia dah set time dekat handphone dia pukul 12 kan biy kan . Biy terharu gila bila kau cakap macam too dekat aku :'/ Kau cakap nak jaga aku baik-baik :'/ Kay , aku percaya yang kau takkan sia-sia kan cinta aku dekat kau :/Second ex aku , third member-2 aku yang duduk hostel , thanks guys sebab nanyikan lagu birthday sama-2 :') Batch form 4 , iloveeeitttt . Mmmuahhhh . That's all , hihi , Boring malam ni , tuhh lahhh update blog :D Hihi ,byeee


Older Post | Newer Post