● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Sunday 12 August 2012 | 00:02 |
Eyra's Story ♥



# Friday night :) Berbuka puasa with my little friends *JIEY , ATIEN , TYRA , PEWOT AND HAIRUL *
Annoying sungguh :P Haha . Tapi kitorang comel kan kan . Yesss that's right . My lovely friends .

# Saturday :) Hang dengan bobot kita sambil cari baju raya with jiey and tyra . Sumpah best gilaaaa wehhh . Hihi . Jumaat malam tuh aku merungut kt pijie yang aku nak bear . Kesiannn dia aku buli dia :P Habis duit dia semata-2 belikan aku bear too . Mahal pulak tooo :/ Maaf biyy , dia cakap takpee , asalkan aku happy . Whoaaaa . Untung dapat kau biyy :) Kau caring orangnyaaa , patutnyaa kau pergi kl semalam carik baju , tapi kau tunda kan hari tuhh sebab nak teman aku shopping katanya :D Hmm , masa tuhh aku mintak fone dia , kononnya nak baca private msg yang dia cakap kan tuhh , habis semua folder text dia aku check . last-2 aku jumpa jugak text tuhhh . Semua tentang aku dia simpan kat situ , pasal kitorang gaduh , pasal aku jumpa laki :/ Sumpah aku sedihh , aku nak menangis time tuhhh , tapi aku tak suka jual air mata depan membe-2 aku :) Hmm , dalam text too dia ada cakap , DIA NAK JADIKAN AKU PEREMPUAN FIRST & LAST DALAM HIDUP DIA , then dia cakap DIA BETUL-2 CINTAKAN AKU AND DIA TAKNAK KEHILANGAN AKU :/ Maafkan aku sebab aku sia-2 kan janji busuk aku dekat kau , actually aku sayang kau biyy , sumpah sayang ! Tapi aku tak suka tunjukkan sayang aku sebab aku tak pasti sama ada sayang aku dekat kau akan kekal selamanya :) Now , kau dah buktikan dekat aku yang kau betul-2 dah dapat jawapan cinta tuhh dari NUR SYAHIRAH :) Aku happy dengan kau sekarang biyy , Masa kat ruby tuhh aku menangis sebab aku taknak kau tinggalkan aku mcm orang tuhh . Bukan senang aku nak menangis depan lelaki tau . Hihi . Aku ni keras kepala , ego tinggi , semua ada kat aku . Biasalah kan perempuan :) Thanks lapkan air mata yang berjujai-jujai dan ditambah dengan lagu OMBAK RINDU . Pehhhhh sedihhhhh gilaaaa . Hehe . Biyy aku janji aku akan jaga kau and baby kita *bear baik-2 tau . Aku really sayangg bear too , peluk jee bear too aku menangis :/ Hihi , btw thanks jiey belanjan aku baju kay , nanti kita pakai sama-2 eah :D sumpah sweet , macam couple kita nanti :P Hihi , kbyee :) INEEDYOUMOHDHAFIZZIE :'(



Older Post | Newer Post