● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 7 July 2012 | 22:41 |
JIEY ---> IMISSYOU :-*



Hey peeps . Lama dah yaya tak update blog kan :'( Dah kena makan ulat agak ea blog ni . Haha XD . Yaya taknak buang masa lama-2 . Okay yaya nak story about HER ? WHO ? kay korang tertanya-2 . Maybe kau kenal kau budak yang aku dukung tuhh . Nama dia Nurul Azieyrah . The perfect girls in my HEART . Tapi malangnya kita gaduh besar . Sampai tak bertegur selama one week ? Kngamm :') Masing-2 egoo . Taknak bertegur kann . ? Tapi masing-2 ada buat salah . Just kita taknampak mana kesalahan too ? Terasa lahh jugak bila yaya cakap dengan dia . Dia tak layan :'( Tapi yaya sabar . Dia cakap yaya selalu tinggalkan dia kat belakang and yaya pergi dengan kecik . Okee . Aku tak perasan yang aku dah tinggalkan dia kat belakang .. Okeeaa . Sometimes bila dah dapat kawan baru akan LUPA kawan lama . Adat leteww berkawan ? Tak semua nya perfect rite ? Kau ada perasan tak ? Every day aku text kau panjang-2 . Mintak maaf . Tapi kau tak reply pun :'( It's okay . Aku try lagi text . Kadang-2 pijie marah yaya coz yaya habiskan kredit semata-2 text dia . Yaya cakap kat pijie "BIY TAK PAHAM LAGI HATI BABY " okay dia dah mengamuk . Haha XD . Aku tahu sebenarnya kau nak berbaik dengan aku . Tapi mybe kau still lagi over stress kowd . Aku paham . Aku give you more times untuk fikirkan balik . Takkan kau nak RUNTUHKAN persahabatan kita dari FORM 2 ? Aku memang ikhlas berkawan dengan kau . Tapi aku tak tahu lagi mcm mana nak amik hati seorang kawan ? Kau sendiri cakap " AKU TAK MATURED " soo , perangai aku pun macam budak-2 . Last aku nak kita berbaik macam dulu . Aku sayangg kau . Aku tahu mesti kau dah menyampah kan dengan perangai aku sebab tuh kau taknak kawan dengan aku . It's okay . Percayalahh setiap senyuman aku tuhh ada 1001 kesedihan :'( Okeaa . Bye .


Older Post | Newer Post