● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 14 July 2012 | 20:25 |
Hang paling sial :/ So regret !



Ehhh hyee :') Semalam hang yang paling buruk lagi hodoh :'( Nak tahu pasal apa ? Ok . Yaya start a story --' Hmm . Ingat tak pagi tuh yaya ada update status .


Hah ni lah sebab dia tak bagitahu yaya yang dia tak dapat nak hang . Tettttttt ! Dah sampai seremban yaya kowl kawan yaya . Tak angkatttt ! Yaya call apis pulak tanya kat mana ? Ohhh to rupanya :3 Then kitorang jalan lah ramai-2 dengan kawan apis . Lepas too kitorang terpisah sebab kawan apis too nak pergi mana tah  . Yaya jalan lah dengan apis too --. Nak tahu tak pijie jalan sebelah yaya time apis dgn yaya lalu kt kt tmpt tuhh . Then apis cakap lahh . Weyy yaya tuh pijie ke ? Mana ? Tadi lah yang lalu sebelah kita tuhh . Ahhh kau tipu lahh ? Betul . Ok . Aku dah mula cuak . 

Then msg masuk dari pijie "Ohh yaya , pk aku tak nampak kau ke . Sorok lah selagi boleh" Walawehhh mmg aku gabra gila babi time to . Cepat-2 aku pergi cari dia . Last-2 jumpa dia kat wayang . Muka dia macam palatt lah jugak . Ok aku paham sebab apa dia palat :/ Maafkan aku eh . Aku dengan apis too memang takdepape . Just friend . Bukan niat nak jalan berdua time too . Hmm . Yaya tanya pijie "Asal datang senyap-2 ?" "sajee nak tengok kau jalan dengan sape" Kesiann pijie kan . Dia cakap dia sanggup berkorban utk aku . Dia sapu dekat halaman rumah dia cepat-2 . Kalau tk abg dia tk kasi pergi seremban . Bila dia smpai seremban dia nampak aku jalan dgn org lain :/ Hmm . Aku salah jugak tak jujur dengan dia aku keluar dengan sape semua . Aku taknak bagitahu sebab aku tahu kau kuat jeles :/ Lepas to dia terserempak daus dekat toilet . Pijie pk aku kuar dgn daus . Rupanya dengan apis :/ Hmm . Balik to duit aku tinggal seringgit . Aku pk nak tumpang apis naik moto . Masa too aku suruh dia teman aku smpai tempat parking . Then , dia cakap kau nak naik moto dengan sape ni . Cuak gilaa aku nak cakap . Hm . Dengannnnnn apisssssss . Lepas to dia mengamuk gila babi dengan aku  , dia mintak phone aku nak kowl apis . Dia nak gaduh dgn apis . Aku nak menangis time too . Aku rasa nak melutut and nak mintak maaf sebab dah tipu dia :/ Hmm . 

Lepas too aku tinggalkan dia mcm too jee sebab aku tahu dia tengah palat . Aku nak dia tenangkan fikiran sebab aku takut kena marah lagi dengan dia . Aku terus naik bas , dengan seringgit nyee lagi . Ahh godai . Sampai mambau aku suruh kakak aku amik aku . Kcunnn . Balik kena bebel . Aku buat bdohhh yowlahhh . Lepas too pijie hantar text kat aku . Dia nak clash dgn aku and dia tkkan percaya lagi dkt perempuan . Dia mintak aku jangan contact dia laagi :/ Hmm . Sumpah aku terus nangis gila babi . Aku merayu semua kat dia  . Kowl dia banyak kali even dia tekan BUSY :/ . Hm . Last-2 dia ckap dia beri aku last chance and jangan sia-2 kan peluang yang dia bagi tuhh :/ Hmm . Sumpah aku happy gila time too . Aku memang menyesal buat dia mcm too . Aku janji takkan buat lagi ea biyy . Malam to dia kol aku . Kitorang berborak . Dia cakap dia suka perempuan jujur dgn dia , tak kisahlah dengan laki ke apa ke ? Hihi . Maaf ea biyy ^.^ Aku takkan buat perangai lagi dah . Sampai sekarang perkataan "MENYESAL" too ada lagi dalam diri aku :( Kbyeee



Older Post | Newer Post