● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 12 May 2012 | 00:17 |
Sad :'(


Kau nak judge aku ? Wahhhh hebat cara kau nak kutuk-2 aku ?
Hoho . Kita saksikan --'


Kau terasa ? Ehhhh memang patut pun kau terasa ! Sape suruh kau menipu aku kan ? Hoho
. Jap ada lagi !


Nak malukan aku ? Nak cerita pasal kisah hidup aku dulu ? Cerita lahh smpai pecah mulut . Semua org ada buat silap . Takpyah nak buat baik sgt . Lagi pun life masing-2 kan . So take care of yourself :/ Aku teruk pun itu aku punya masalah . Bukan aku guna konek kau pun ! Huh . Then kau nak kecoh-2 pulak . Mmg mulut lelaki busuk mcm smpah --' 


Kau cakap mulut aku bau cam spender ? Abis mulut kau bau apa ? Bau pepet ! Agak-2 lahh nak buruk-2 kan aku . Pk aku tkde perasaan ke ? Dulu kau kple dgn aku . Kemaen gah lagi bercerita . Lepas too nih lah akibat ea . Lepas nie aku takkan tegur budak fm5 lagi . Aku nak buat hal aku sndiri :) Watlekkk watpeace kan --' 


Bie . Thanks coz paham keadaan aku --' Aku mengaku dulu aku teruk . Tapi sekarang aku dah baik (Y) aku bersyukur dapat jumpa org yg mcm kau bie . Kau tempat aku bercerita , menangis , tergelak . Dulu sebelum aku kple dgn kau . Aku tk pernah bercerita tntg life aku dulu . Tapi bila aku couple dgn kau , aku berani cerita semuanya . Tak tahu kenapa --' Aku tak rasa malu langsung . Kau pun cakap benda dah lame buat ape nak dikenang lagi . Hm . Kau cakap biarlah org nak kata apa pasal kita . Janji kau sentiasa bersama dgn aku :) Sumpah aku lega bila kau ckp mcm tuh bie . Aku harap kita kekal sampai bila-2 . Thanks bagi aku chance utk ubah hidup aku :) Kbhaiii 


Older Post | Newer Post