● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Friday 25 May 2012 | 23:45 |
Okeaa ! I'm so sad :(



Hm . Aku sedih . Sape nak tolong pujukkan aku nie :( Aku tak tahu kenapa dgn dia sekarang . Ya Allah kalau ini jalan yang kau berikan kepada aku . Aku terima dengan hati yg ikhlas . Aku cinta dia Ya Allah . Kenapa dia susah sangat nak paham aku . Hm . Besar sgt ke kesalahan aku ? Kenapa aku mesti sakit hati bila org lain tolong editkan gamba dia . Aku tahu diorang kawan . Patut ke aku marah dia ? Hm . Aku mintak maaf pasal gamba yang aku re-upload to . Mmg betul to rantai nama acap . Tapi sekrang nie rantai too dah putus . Coz aku sengaja putuskan . Itu tanda aku tak suka dia lagi . Betul bie . Aku tak pernah tipu kau . Bie aku tahu aku bukan perempuan yang baik-2 utk kau . Kau selalu cakap aku nie bukan baik sgt pun . Hm . Ye aku tau semua too . Aku nie jahat . Tapi semua manusia ada kesilapan dia kan ? Aku berubah demi kau . Aku tension sgt bila kau buat mcm nie . Kau asyik salahkan aku jee . Cuba sesekali kau ckp baik-2 dengan aku :'( Tak salah kan . Aku tak mintak byk pun . Aku janji takkan marah-2 kau lagi lepas nie . Trust me . Aku marah dekat kau ada sebab . Sebab ........ Aku sayangkan kau . Aku nak jaga kau baik-2 . Hm . Tolonglah paham . Last aku mintak  sayang :/ Kbye 

Older Post | Newer Post