● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Friday 4 May 2012 | 08:01 |
Love me again ? Ohhhh . No --'



Kenapa korang perlu hadir bila aku tengah sayangkan someone :( Hm . sampai 3 sekali --' Semalam aku dah tolak sorang nie . Sampai dia dah benci aku . Tapi aku tak kisah . Sebab aku dah ada pijie :) Dia dapat kuatkan semangat aku . Dia banyak bagi aku nasihat :( Thanks bie . Kau always ada bila otak aku nie betul-2 kusut . Macam mane aku nak bagitau diorang yang aku memang really-2 tak boleh terima diorang ? Aku terlampau cintakan pijie . Macam mane nak bagi diorang faham ? Lagi-2 yang suka mendesak suruh aku tinggalkan pijie . Really aku taknak weyy . 


Hati aku betul-2 hancur disebabkan korang . Senang-2 nak game aku . Pk aku nie psp ape ? Huh . Sekrang baru heboh nak sayang-2 aku bagai . Tapi kenapa aku tak boleh nak fuck kau hah . Mybe kenangan kau dgn aku terlampau byk ek ? Yeke ? Entahlahhhh --' No idea . Tapi yang sorang nie . Aku yang tinggalkan dia . Hm . Tapi kenapa dia still nak aku lagi ? Sebab kau dengan aku kple dah setahun lebih ek ? Ya Allah . Aku tak tahu nak buat apa sekarang niee :( Tolonglah aku . Aku tetap tk boleh terima dia . Hm . Tapi aku nak cakap ape kat dia ? Dh lahhh aku tknak serabut lagi keadaan . Karang aku gaduh pulak dengan pijie pasal benda bodoh nie . Lupakan diorang jee yaya ! Kbhaiii

Older Post | Newer Post