● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 14 April 2012 | 18:55 |
Sorry you :'(



 Sakitt doe hati aku baca blog buda tuhh semalam . Dia call kau bagai . ! Kay aku jeles dengan kau bie ! Aku rasa cam nak baling jee lappy nie weh ! Bila aku touching . Kau pon heboh nak ungkit-2 pasal ex aku ! Sabar yowlahhh yaya . Let it be . Don't think negative --' Bie aku cakap dalam fone dia takde sorang pon numb girl . Yang ada pon numb aku ^^Y terubat sikit luka kat hati aku nie bie . Apa yang kau suruh aku buat . Aku dah buat bie . Kau suruh aku jangan IM lelaki . Aku biarkan jee lelaki hantar . Hai Hai Hai --' Aku terus tekan pangkah ! Hihi . Series aku kerek sekarang :P Kat sekolah aku tak pernah senyum or cakap dengan lelaki . Aku dah malas nak layan diorang . ! Kalau bole aku nak satu dunia tahu yang kau tuh HAK MILIK aku sorang ! Paham bie . 

Kau sorang je boleh buat aku happy , tersenyum , tergelak , tergolek-2 kat atas simen sebab kau suka buat lawak bodoh . Hihi . Auwww bie . Kau SEMPURNA bagi aku . Takde yang cacat ponn . Hee . Aku suka kau gelak jee bie . Sumpah omeyy gela muka kau :) Aku tak sabar nak meet kau sabtu nie . Aku nak peluk cium pipi :P Boleh tak bie ? Aku terlalu RINDU kat kau nie . Macam setahun tak jumpa kau :) Kyaya . Be patiently . Hihi . 5 days more . Bie , jangan lupa pesan aku dekat kau . Aku tak boleh hidup tanpa kau disisi aku ==' Aku dah tak hamak dah jantan lain . Walaupun dia handsome macam mane sekalipun aku dah tk amik kesah . Coz aku selalu ingatkan kau bie . Maaf coz aku selalu touching dengan kau . Selalu tuduh kau yang bukan-2 . Aku tak sengaja bie . Tuhh bukan niat aku bie . K , nak breakfast . Bubye pijie omeyy ^^Y

# Thanks coz hadir dalam hidup aku #



Older Post | Newer Post