● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 10 March 2012 | 19:32 |
7.3.2012 . TUDUNG kena rampas dgn mak tiri aku " HAHA


# Gmba ni sakai doee :) 
# Buat rambot depan . Hihi

Happy sunday :') Ade orang cakap bibir aku sexy ? Haha . Sape leteww agaknye ek ? . Aku nak story bnde lain . Bukan pasal bibir taow . Haha . 
= RABU = 7.3.2012 = Shit day ! Korang nak tahu sebab ape ? Sebab ny hah , aku & the geng lari dari pengawas . Haha . Last-last kena tgkp jugak . Sumpah best . Pgpg lagi dah masok bilik sahsiah . Dgn muka selamba nye . Dahlaa aku dgn dilla je kene tgkp . Si jiey ngn tyra pegi lari . WTF ! Its okay , Sebaik kena ngn kuya . Boleh menganjing sikit eahh . Haha . Dy suruh ktwnx carik tyra and jiey dalam masa 10 minit . If tak aku dgn dilla kena 50 mata demarit :') kay COOL ! Haha . pastuhh carik dywnx , tjumpe pulak dalam kelas . Kay GOOD . bawak dywnx p bilik shsiah sekli jmpe kuya .
 OMG . Makcik salmah pulak dtg , dy suruh bukak tudung . Then , suruh ktwnx pakai tdung yang mcm tk iron setahun too . Dhlaa pndek nak mmpos ! Watlekkk yaya . Haha . Lepas jee keluar dari bilik shsiah tyra and dilla terus cabut tdong dywnx . Mak ai , selamba jee , Pastuhh tyra pegi cabutkan tdung aku sekali . Haha . Dy cakap selekeh bodoh pakai tdong ni . Cam cibet , aku ikut jelaa style dywnx . Then , senior sume pandang kerek kat ktwnx , siap nak betumbuk pown ade . Tapi ktwnx wud muke cibai jee . Haha . Dahlaa rambot masing-masing perang , Mcm bngsat jee aku tgk --' 
Ad group abg senior tegur ktwnx . " Makk oiii . Sekolah swasta siowtt " ktwnx senyum jee . Hewhew . Padahal baru fm4 , dah buat hal macam-macam . ! Hihi . Aku dgn spek indie + rmbot aku . Macam sial dah ! Haha , sampai bf aku cakap . Kau ny aptb laa ! Heee , kesah ape aku . Kalau korang nak ke pakai tdong serabai too ? Errrrr , simpang malaikat 44 aku tknakk doee ~ Then ad pameran dekat dewan besar , aku dgn muka tak malu pakai tdong burit too , dgn spek yang besa pegi jnjalan kat situ , Hihi . Do i care pulak ? Semua pndg aku , jiey dgn dilla . Bak kata dywnx . TAIKO SEKOLAH . Haha . Yeleteww ek ek ? Tuhlaa kenangn manis and pahit sikit bagi aku . Hehe . Aku dah serik doeee . Kbhaii stalker .

Older Post | Newer Post