● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Saturday 21 January 2012 | 19:04 |
sweet moment with them :)

# jamuan raya & akhir tahun 
# Hari kebudayaan
# Gambar kelas 3a3

I miss this moment with my classmates and my teacher :( Dulu kita always same-same rite ? Cikgu norehan , cikgu sporting and terbaikkkk yg pernah aku kenal :) Ktwnx dah mcm kwn dgn dia . Gurau same-same , cuit-cuit ckgu , Mcm-mcm ahhhh , hehe . Cikgu rindu cikgu , Aku dudok sebelah jiey , bila bosan ktwnx kacau org yg lalu kat bwah , jerit-jerit pnggel nama dywnx . Haha , kesiann dywnx , Then , aku selalu soh jiey tgkkan pkwe aku if dia lalu kt blok fm5 . Haha , then , dy palat dy ejek aku . Babi betul ! Tpy sumpah best ade kwn cm kau jiey :) Dalam kelas yg pling sial , azham dgn haiqal ! Haha , dy selalu kutok-kutok aku --, Rase nak lempang jee muke dywnx . Ayie selalu lepak dgn aku , jiey , qie , ngn qish :) Dy baik dgn ktwnx . Bile ckgu tk msok kelas , dy dtg kt tmpt ktwnx , then , berborak bnde yg bukan-bukan .. Then , gelak smpai satu kelas pndang ktwnx . Sumpah aku rindu kau ayie :( Hm , qish pulak asyik kena kacau dgn ayie , yelaaa kann ? Gf diaa , mmg lahhh . Dywnx selalu sgt gaduh , yg tolong baikkan jiey :) Haha , sweet doh mereka . Bile ayie bagi qish coklat , ktwnx pown join makan . Haha , kejam kan kan ?

 Qish manje sgt . Aku ingat lagy kita sampai kena marah dgn cikgu jamal sebab nak pakai kan kau contact lens . smpai kena ponteng . Haha . kelaka gelaa tyme too kan kan :) Aku dgn teha , asyik berkongsi cerita pasal pkwe masing-masing . Haha , dy gelaaaa aku pown gelaaaa , Lepas too gelak kuat-kuat , Dy kuat pengsan , Haha , ktwnx dah mcm ambulans , siannnn diaa :) Haha , Qiey pulak suka sgt tidow , Buda asrama laa katakan . Mmg mcm tuhh . Even dy kuat tidow , dy pandai ! Aku tabik ~ Haha , Aku story yg mane aku rapat je -,- yg tak rapat , malas nak story . Aku sedih coz ayie & qish dah pindah skolah :( Hope , kita boleh meet lagy :( Ak rindu korang sgt <3


Older Post | Newer Post