● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Thursday 22 December 2011 | 21:49 |
nurul azieyrah bte ibrahim :(

 

Rindu setengah mati by D'masiv -,- Lagu neyh khas utk kaw :(

 # last meet her :( i gonna miss her :(

Hari ni hari sedih bagi aku -,- dy texting aku . Dy cakap dia nak pindah danau kota :( Hm . Seriesly aku terus menangis tyme too :( Aku  sygss dia sgt wehh :( Aku selalu bersama dgn dia . Dulu tyme form 2 aku byk kali gadoh dgn dia dekat asrama . But , now ktwnx maken rapat & akrab :( Aku sygss dia . Perlukan dia di sisi aku . Without her , i anything :( Kenapa dia yg perlu pindah ? Kenapa tak org lain ! Padahal kitee dah janji akan bersama smpai bile-bile kan hubby kan ? Hm . Kaw gelak . Aku gelak :( Kaw nangis , aku nangis . Susah senang kite pasti bersama kan . If aku gadoh dgn boyfiee aku . Surely , kaw org pertama yg bagi nsihat dekat aku . Dan kaw buat aku sentiasa gelak bile aku menangis . 

Semalam kau hantar aku smpai depan gate skola kan :( Tuh kali pertama & terakhir aku tgk muke kaw . Kenapa semalam aku diam jee bile jumpe kaw tyme amek result . Kaw pown dyam jee . Hm . Kaw buat lawak baru aku gelak . Hm . Aku sygss kaw doh . First tyme dpt kawan gelaaa cm kaw . ! Hm . kaw cakap kat aku , tolong jgn pndah sdasa . Form 5 nnty kaw akn pndh balek . Hm . Bagi aku stahun too mcm selama-lamanya jiey :( Kaw cakap aku kwn dunie akhirat kaw . Ya Allah . sedihnyee wehhh :( Sumpah aku tk lehh hidup tnpe kaw .  Aku bolehh khilangan pkwe . Tpy aku tk boleh khilangan kawan sejati :(

Engt tak tyme kite maen futsal :( Aku rindu tyme too . Kaw mesra gelaa dengan aku :) Hee
orang tengah sibuk sokong-sokong . Aku dgn jiey sebok menangkap gamba :) Kite sweet kann :)
#1
#2

Saat kami bersama dekat pantai tyme bufday atien . 

* senyum tandenya sayang kann ?

* kami sentiasa bersama

Kami di sekolah -,-

Ya Allah , kuatkan lah hati aku bile dia takde di sekolah nnty :( Aku taow aku susah nak lupekan dia . :( Lepas neyh sape pulak yg dudok sebelah aku ? sape ? Hmm , Tolong aku wehh . Sumpah aku sentap tnpe kaw . kaw selalu buli aku kt skola . Pegi tnds same-same . tapy kenapa lepas neyh takde dah semua too ?:( Atau aku jugak yg akan pergi dari sekolah too :( Dulu acap tinggalkan aku . Sekarang kaw pulak . Ya Allah . besarnye dugaan kaw dekat aku . :( Mampu ke aku terima semua neyh ? Hm . Sentap nyee aku sekrang . Kenapa air mata aku tk leh hnti ? Hm , tolong cakap yg kau tk jadik pindah sayang :( Aku merayu dekat kaw :( Tkde sape yg boleh gntikan jiey dlm hati aku taow -,- kaylaaa . Aku tk leh tulis agy . Mata aku dah sakit . Hati lagy lah perit . Hope kaw bace post neyh jiey :( :( kaybhaiii :( Salam 

-- > Dia utk aku , aku utk dia :( Inilahh kawan dunie akhirat aku :( Tolong aku Ya Allah . :(

Older Post | Newer Post