● ℬaby ℬℴℴ ●
Hit Follow or go back to Dashboard

MyAwesomeBiy :*


Gergeous Boy Iloveyouubobotomeyy So Much
Mohd Hafizzie Bin Muhammad Yusuf
May Allah bless our relay ♥ Amin

.
Sunday, 30 October 2011 | 07:02 |
Hm .




pernah ke kaw phm perasaaan aku mcm mane ? Hm . asyik-asyik aku jee kene phm kaw ? selama ny ade kaw lyn aku ? asyik aku jee bdoh lyn kaw . text kaw . trhegeh-hegeh sygs kan kaw ? Hm . aku sedih laa hari-hari . Aku jeles tgk kwn-kwn aku . Texting pkwe dia , kol pkwe dia . Ahhhhhhhhhhh . Aku tension laa dgn prngai kaw . Dulu sblom kaw pndh . kaw jnj aku mcm-mcm . tknk ubah prngai , always lyn aku . But now , habok pown tarak . Bile aku soh ko tnggalkan aku , kaw ckp kaw tk nk . kaw sygss kan ak , Err ~ Aku tak phm laa dgn prngai kaw neyh . serupe keling  1

Bile aku ajk kaw hang . Kaw ckp bz . Mak kaw tk bg laa aplaa . Err ~ mcm-mcm alasan kaw bg kat aku . Hm . Aku tak taow nak ckp ape lagy . Aku pown sygskan kaw . Aku rindu dgn prngai kaw yg dulu . Sygss aku , caring psl aku , amik berat psl aku . Hm . Aku hari-hari berdoa dekat Tuhan smoge kaw brubah mcm yg dulu . Aku nak sgt weyh . tolong laa . Aku merayu kat kaw . Aku dah try kple dgn org lain . tpy ttap same jeahh . Hm . tpy kaw series lain . Dlm rmai-rmai kple aku . kaw laa pleng aku sygss . Hm.

Dulu lepas ko scandel dgn budak prmpuan too . Aku maapkan kaw . Aku taow kaw tak sngje . Hm . Aku snggop mngis , aslkan kaw bhgie kann ? Tpy , berilaa aku chance tok bhagie , Carilaa mase utk lyn aku . Hm . aku rndu kaww sgtsgt ):): aku hrap lepas kaw bce neyh . pntu hati kaw akn trbukak utk aku . Hm. kaybhaiiii .

/* crying rite now ):
i really love you nor mohd aysraff 


Older Post | Newer Post